2017. február 22., szerda

Liebster Blog Award

Miért kezdtél el írni?
Általánosban az egyik barátnőm barátnője mutatta meg nekem a blogger platformot és elmesélte nekem, hogy blogot vezet. A kérésemre, létre hozta a legelső oldalamat, ami aztán nagyon hamar bezárt, de ez adta meg az első lökést ahhoz, hogy folytassam és eljussak oda ahol most tartok. Az óta az írásom is sokat fejlődött és elkezdtem igazán élvezni, amit csinálok. Bár azzal az ismerősömmel többé nem tartom a kapcsolatot még is nagyon hálás vagyok neki, hogy bevezetett ebbe a világba.

Történetes blogot, vagy személyes blogot olvasol inkább?
Régebben, több személyes oldalt is olvastam, de az utóbbi időkben leginkább csak a történetes oldalakat böngészem. Persze van egy két személyes oldal, amit rendszeresen követek már egy ideje, de nagy részben nem ez a meghatározó.

Neked mit jelent a család?
Úgy általánosságban egy apát egy anyát és egy testvért. Nem mondanám magam család centrikusnak, nem tudok a családról ódákat zengeni. Kellemes érzés az, hogy van kihez hazamenni.

Mit tanácsolnál egy kezdő bloggerinának? Mit egy haladónak?
Egy kezdőnek, hogy folytassa. Ha szereti, akkor tegyen meg mindent azért, hogy jó legyen benne. Egy haladónak pedig, hogy ne teljen el magával, tartsa észben, hogy vannak nála sokkal jobb írók és, hogy fejlődnie kell.

Mit gondolsz a negatív kritikáról? Írtál már valakinek ilyet?
Mint a legtöbb ember én is úgy gondolom, hogy az építő kritika jó. És nem szabad összetéveszteni a kritikát az értelmetlen sértegetéssel.
Én sosem írtam negatív kritikát senkiről és senkinek. Én annak a híve vagyok, hogy vagy jót, vagy semmit.

Mi az az idézet, ami a legjobban összefoglalja a te nézeteidet?
„Az emberek szíve változik, ez a specialitásuk. Nincs olyan, hogy örökkévaló. Szeretnek - gyűlölnek, melegen - hidegen, csalódnak - hálásak, neheztelnek - megértenek. És így tovább.”
Ezt egy drámában hallottam, amit már nagyon rég óta szeretek. Ahogy az idézet is tartalmazza, az emberek változnak és ez a specialitásuk. Mindenki változik, formálódik a jelleme a körülötte lévők és történő dolgok következményeképpen. Az a nézetem, hogy az emberek fárasztóak, ha megpróbálod megérteni őket.

Te hogyan tartod egyensúlyban a tanulást, írást, a magánéletedet?
Hogy őszinte legyek, nagy magánéletem nincs. A tanulással és az írással kapcsolatban pedig, nincs különösebb időbeosztásom. Amikor van ihletem írok, amikor tanulnom kell, tanulok. Nem ülök le minden nap írni, nincs értelme, ha nem tudok összehozni egy értelmes mondatot sem. És ha nem akarok tanulni, akkor nem, fogok leülni tanulni.

Milyen műfajban szeretsz alkotni?
Fantasy, romantikus, orvosos, krimi. Azokról a témákról szeretek írni, amik engem is érdekelnek.  Sok műfajt kedvelek, több történetem van, aminek teljesen különböző a műfaja, mondhatom, hogy sokoldalúan írok.

Fanfiction-t vagy egyedi történetet írsz szívesebben?
Mindkettőt, egyiket sem preferálom jobban, mint a másikat. A fanfiction segít, hogy kicsit kiéljem magam és beleképzeljem magam a híres énekesem/színészem karjaiba. Az egyedi történet pedig majdnem ugyan ezt jelenti csak teljesen egyedi karakterekkel valamint egyedi történetben nincsenek szabályok, egy fanfiction-ben azért előfordulnak bizonyos kikötések, amiket ha nem alkalmazunk életszerűtlenné tehetik, így pedig veszít a tartalmából.

TOP 5 női karakter, akikre felnézel/szeretnél hasonlítani hozzájuk?

Perrie Edwards a női példaképem. Nagyon gyönyörű, imádnivaló személyisége van és keményen dolgozik. Nála szebb hangú énekest még nem láttam. Nekem mindenképpen ő az első számú példaképem. 

Köszönöm szépen, hogy Tiszián bloggerina megtisztelt ezzel a díjjal, nagyon szépen köszönöm neki. Mivel nem nagyon vagyok otthon jelenleg a bloggerek világában nem tudok sajnos embereket megnevezni erre a díjra. Sajnálom, szép napot és találkozunk legközelebb! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése